4 Şubat 2017 Cumartesi

Anlatamıyorum

           

           
            Ağlasam sesimi duyar mısınız,
            Mısralarımda;
            Dokunabilir misiniz,
            Gözyaşlarıma, ellerinizle?                                                                                                                       
            Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,
            Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
            Bu derde düşmeden önce.                                                                                                                       
            Bir yer var, biliyorum;
            Her şeyi söylemek mümkün;
            Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;       
            Anlatamıyorum.
                                             


            Orhan Veli Kanık
         






1 yorum: